Na de vertoning van "School Girl Guerrilla" van Masao Adachi, waarin vrolijke provocatie en vrouwelijk engagement in de bloemetjes gezet worden, gaan we op dezelfde toon verder met een concert van een meiden-trio. “Lady fucked up” ontstond in Brussel in 2011 met Gaby Ciclette (bas & zang), Cha ! (drums & zang) en Mac Kam (gitaar & zang). Hoewel ze beslist verankerd zijn in de alternatieve rock, laat het trio zich evenzeer inspireren door veel andere muziekstijlen, gaande van punk naar rockabilly en funk tot zelfs jazz. Al deze invloeden worden vrolijk door elkaar gehaspeld tot muzikale arrangementen die allesbehalve rechtlijnig zijn. De zang zigzagt van melodie tot geschreeuw en gefluister. Op sommige momenten durven ze zelfs de theatrale tour opgaan. Verder mag het gezegd worden dat de drie fraaie dames een indrukwekkende podiumprésence hebben! Hun concert in Nova is meteen ook de releaseparty van hun eerste CD bij Cheap Satanism Records. Pink-glam-punk-rock in Nova, dat kom je niet alle dagen tegen!
http://www.cheapsatanism.com/
Lady Fucked Up
|
Vertoningen
|
|---|
|
24.05.2014
> 24:00
|